tirsdag 31. mars 2009

Kjøp på budsjett unn deg noe ekstra:)

Dette helt enkle ullteppe kjøpte jeg på Finn for 200,- Det ble så fint! Fikk myket opp litt. Var så mye gulv siden vi har stue, spisestue og kjøkken i ett.
Bra, ikke sant? Ønsker meg noe over stolryggen... Noen tips?
Tenkte noe saueskinn til vinteren kansje...

På Lørdag var samboeren min og jeg på Boligmessa. Skal du ha utemøbler eller bobblebad er dette stedet å dra. Det florerte av dem! Vi kom over noen fine hånkler, type Gant, hehe. Er ikke så opptatt av merker men syns dette var litt kult å ha på "luksus" badet (som egentlig ikke er noe luksusbad...)

Passet fint inn da:-)

Dessuten var det 20% som hjelper litt:) Siden jeg var så heldig å finne teppe til en billig penge syns jeg at jeg kunne unne meg hånklene. Vi damer finner alltid et godt argument for å handle noe:-D

12 kommentarer:

GundaM sa...

Hmm, boligmesse!!! Og stolene dine var flotte de, sikkert stilig med skinn til høsten igjen ;0)

Ha en flott onsdag;)

Anita fra hjerterommet sa...

he he ja vi finner nok alltid en VELDIG god grunn for å kunne kjøpe noe vi virkelig ha lyst på! Flotte håndkler!

anneskreative sa...

Hei,,,,ja det var jo litt av et kupp med nytt teppe,,,og kalrt du må bruke penger på lekre håndklær da,,,,ekkelt med penger tilovers,,,,,ler.
Unskyldninger er det nok av,,,,nyt dine nye innkjøp.
Anne

Tone Yvonne sa...

Ett sånt budsjett må jeg skaffe meg ;-D

Veldig fint teppe. Det myker godt opp samtidig som det ikke stjeler lyset :o)

Du kunne jo brukt enkle spisebrikker i denim eller eller en fargekombinasjon som passer inn ;-D Det vil gi litt liv på toppen av stolene evt. korte løpere :o)

Badet ble veldig koselig :o)

Ha en fortsatt solfylt dag!!

Torill sa...

Kjøpte du et nytt teppe? Det var billig, og det såg lunt og godt ut. Boligmesse skal eg styre meg unna litt til...

borghild sa...

GODT argument som ofte blir brukt hos meg også;-) Får man noe billig, kan man sannelig skeie litt ut på noe man VIRKELIG ønsker seg, og håndklærne var nydelige:-) Ha en super påske!! Klem B:-)

charm design sa...

Tusen tusen takk for den utrolige hyggelige tlbake meldingen.Jeg ble utrolig glad.....
Kjempe gøy å få sånne tilbake melinger når jeg er så fersk i jobben.Det er jo mitt første oppdrag som bolig stylist,og det varmer godt med så positiv respons.Ønsker deg en riktig god påske,klem

LIVS LYST sa...

Så gøy å få tak i noe billig og fint og bra!!

Ha fine påskedager!
Hilsen Ljo

GundaM sa...

Nå var ejg sikker på det var påskeinnlegg her, men neida...Vel ønsker deg ei riktig fin påske og sender deg en stooor påskeklem ;0)

Tulip sa...

Lekre håndklær du har kjøpt. Godt med litt luksus innimellom.

Kjekt med teppe under spiseboredet. det luner litt også.
Flotte stoler som de er, synes jeg:)

God helg til deg!

Solveig sa...

Hei hei:)
Så flott teppe da! Til en super pris;) Da kan man unne seg noen Gant håndklær ja..
Så fine bilder fra hjemmet deres:)

Ønsker deg ei super påske!

Anne sa...

Boligmesse, DET hørtes bra spennende ut det :-)

Utrolig lekker ble de håndukene du kjøpte og du vil sikkert erfare at de holder seg pene mye lengre enn de man kjøper på Jysk.

Ha en fin fin palmesøndag.

Related Posts with Thumbnails