torsdag 7. januar 2010

Award.

Jeg har fått en award fra Livs Rom.
Takk for det:-D Liv er en god vennine av meg utenfor
blogglandia også.
Vi møttes på treningstudio og begynnte å skravle. Ikke mange gangene etter at vi hadde møttes på trening spurte hun om jeg ville være med på jentefest hos henne. Dette syns jeg var utrolig snill at hun ville ha med meg, vi kjennte hverandre ikke så godt. Og siden da har vi hatt god kontakt.
Også gutta våres har blitt gode venner, så det har blitt mange sene kvelder sammen:)



Denne går selvfølgelig tilbake til deg Liv (men du skal få slippe å lage nok et innlegg om den)

Jeg vil gi videre til Hilde. Tuuusen takk for flott premie jeg vant hos deg.
Innlegg om det kommer snart:)

Anne fortjener også denne. Tusen takk for at du er så tålmodig med den
pakken jeg ennå ikke har sendt. Nå kommer den snart!

Og til sist vil jeg gi den til Torill. Det er så spennende å følge husbyggingen deres:)

Til slutt vil jeg avslutte med et lite spørsmål: Jeg har et mørkebrunt kjøkken. Vil ikke ha fliser mellom over og underskap, heller ikke tapet tror jeg... Men kunne tenkt meg noe som forsterker gammel industri stil... Har noen noe tips Liker det som er litt utenom det vanlige så ingen ideer er dumme:)



Kle dere godt og ta vare på hverandre!

5 kommentarer:

Torill sa...

Tusen takk for awarden, det sett eg stor pris på!

Du skulle ha vist bilete av kjøkkenet ditt, det er lenge sidan eg har sett det. Men stål (dårlig ved reinhald) på veggen og betong-look er no veldig industri i mine auge. Du får vise kjøkkenet ditt som sagt, kanskje det vert lettare då å sjå ideane :-)

Liv sa...

Å, så koselig å lese!

Virkelig koselige ord som jeg setter så pris på :-) Men rett tilbake til deg, altså *stor klem*

anneskreative sa...

Hei,,,,,så hyggelig at du tenkte på meg,,,Tusen takk skal du ha.
Jeg har et tips til kjøkkenet ditt,,,,,det går ann å få kjøpt stål plater , skåret ut etter mål hos en blikkenslager,,,det blir så tøft,,,,og forsterker jo industri stilen,,,,ikke sant?
Jeg så det hos noen venner av oss,,,,de hadde gjort det på utekjøkkenet på hytta,,,,,der var platene skrudd rett på veggen, men mulig du kan lime dem,,,det er nok best innendørs. slik at det blit helt tett i forhold til fukt.
Lykke til
Klem Anne

Nostalgia sa...

Grattis med velfortjent award :-)

Ønaker deg en fiiin søndag !
Klem, Nostalgia

Mrs. Monday sa...

Hei og godt nyttår!
Kikker innom bloggen din etter den hyggelige kommentaren du la igjen hos meg! Flott blogg du har, alltid moro å oppdage nye blogger!
Ifht kjøkkenet ditt, hva med tykke glassplater med tapet, bilder, utklipp eller likende bak? Eller dersom du liker den litt industrielle looken kan jo f.eks. veggen males gråaktig (betongfarge)eller sort med tavle-og/eller magnetmaling..


Med hilsen
Miss Monday :)

Related Posts with Thumbnails