lørdag 6. mars 2010

Bloggtom og reiseklar!

Hei og hopp.
Det går tregere og tregere mellom innleggene mine om dagen... Sitter ikke på pc'en i det hele tatt nesten. Er ikke sælig fornøyd når jeg kommer i sånne "gidda laus" perioder men vet det blir bedre:)
Tusen takk for ALLE koselig kommentarer. Skal sette meg ned en dag og ta en sikkelig bloggrunde. Blir inspirert og gira av de flotte innleggene som ligger å venter på meg der ute i blogglandia.
På Torsdag 11.3 drar samboeren min og jeg til Spania hvor mamma og pappa venter på oss. Det skal bli SÅÅÅ godt å komme bort fra snø og kuldegrader. Vi skal kose oss med vin på terrassen og tapas på border:-D Misunnelig? Blir nesten misunnelig på meg selv, hihi.
I dag kjørte gutten min og jeg til Mylla hvor vi gitt en 2 timers deilig skitur. -6 grader å masse sol, vi snakker påskevær her! Jeg fikk prøvd ut mine splitter nye ski og gutten min fikk prøvd skistrykejerne sitt pluss en hel masse voks, skismøring og annet klin, hehe. Men det ble kjempe bra. Så deilig å komme seg ut å bevege på seg. Nå skal jeg snart sette i gang å lage reinsdyrskav gryte til oss, nam!
Som bildene viser er det slutt på tulipanene og pærleblomstene mine...
Men like greit siden vi snart drar til S P A N I A:-D
Tror ikke jeg legger inn noe mer før jeg reiser. Men ikke glem meg... Kommer sterke tilbake når jeg kommer hjem propp full av vitaminer fra sola.
 Ønsker dere en god helg.

14 kommentarer:

Nostalgia sa...

Din nheldiggris ;-) Har lyst å komme meg bort fra de 2-3 meter høye brøytekantene i hagen vår og komme hjem når det er blitt grønt og fint :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

Tulip sa...

Ja, det blir sikkert deilig å komme bort fra snø og kulde...Misunnelig;JA!!

Vi glemmer deg ikke...
kos deg mens vi fryser her hjemme...

Klem

Familien i Fjellborg sa...

Perleblomsetene mine ser ut som dine... men hvem bryr seg. Jeg drar til spania fredag 12. mars.. lanzarote for min del. Ingen som venter på oss der nede, men vi gleder oss veldig til litt varme nå. klem Anita S

A-H sa...

God tur!!!
Perfekt tid å reise på;)

Klem

anneskreative sa...

Ååååå det høres super deilig ut.....en må jo være født snøugle om en ikke er drit lei snø og kulde nå.
Kos deg masse og nyt dagene i sol og varme,,,,,tenk så deilig å gå barbeint i skoa igjen,,,,smiler.
Ha en fin tur.
Klem Anne

anneskreative sa...

Ååååå det høres super deilig ut.....en må jo være født snøugle om en ikke er drit lei snø og kulde nå.
Kos deg masse og nyt dagene i sol og varme,,,,,tenk så deilig å gå barbeint i skoa igjen,,,,smiler.
Ha en fin tur.
Klem Anne

CosiFanTutta sa...

Åhhh, Spania. DET hørtes riktig så deilig ut!!
Trenger ikke pulsvarmere der, da :o)
Kos deg, nyyyt det.
Ingen fare om du har en liten pause, desto kjekkere når jeg ser at det kommer et nytt innlegg hos deg!

Cosi-klem

På Låven sa...

Hei på deg.
Kan jo ikke være kreativ alltid vet du. Fang inn alle vitaminene i Spania og send noen til meg også.Gleder meg til å dra til Danmark fredag,håper å finne noen spennende markeder og butikker. Kos deg i ferien.
Klem fra Reidun

Synnøve sa...

Misunnelig på deg som reiser til Spania. Der det er sol,varme, god mat og vin......Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei ikke i hele tatt,for her er det så fint med blankis og regn:))))))

Skal ikke glemme deg.
Ha en fin tur og kos dere masse.
Klem Synnøve

Torill sa...

Er ikkje misunneleg i det heile tatt. Elskar snøkaos og glatte vegar. Haha. Kos deg, det er deg vel unt.

Unknown sa...

God tur til Spania Anka, gleder med til å se bilder fra sydlige grader på bloggen når du kommer hjem.
God uke til deg.
klem...Ellen

innendørs sa...

Å! Så deilig med Spaniatur!! Kose seg!!!:)

Tone Yvonne sa...

Hei, hei :O)

Høres ut som et anfall av vårslapphet hos deg ;O) Veldig god du nå befinner deg under en varm sol, så kanskje du tiner litt :O)

Kos deg masse og ha en riktig fin tur!!

klem :O)

Emmas utsikt sa...

Hei hei,

kikker inn for å se om du blitt fått farge i solen enda?

:)

Related Posts with Thumbnails