tirsdag 11. mai 2010

Jordnært

I helgen har jeg sammen med kusinen min feiret bursdag med hele familien på hytta til mamma og pappa. Vi var 19 personer som koste oss med grillmat, kaker og masse skravling:) Fikk sååå mye fint, 1000 takk til alle sammen.


Kunne jo lagt ut kjempe mange bilder av alle gavene men har valgt ut noen. Har jo mast om denne hagen min i tidligere innlegg. Ønsket meg hagebøker (realistiske hagebøker som jeg sa til kusina mi) Fikk den store hageboken (mer realistisk kan det vel ikke bli, hehe) Og en kjempe nyttig bok som heter jordnært.


Og hva kunne ikke passet bedre enn gavekort på Plantasjen???
Gleder meg til å begynne i hagen nå:-D


Må bare ta med disse søte krusene også. Er koppoman! Disse fikk jeg av en vennine. Supersøte krus fra Kremmerhuset. De har forresten masse fint om dagen....

Nei, nå er det på tide å svinge seg. Klokka er 09.20 og jeg sitter i morgenkåpa (også bursdagsgave!) og blogger med kaffekoppen i hånda. Deilig å begynne sent på jobb, noe jeg vanligvis ikke gjør.

Ønsker dere alle en kjempe fin dag. Takk for koselige kommentarer!


8 kommentarer:

anneskreative sa...

Vi blir ldri eldre enn at det er koselig med bursdag og gaver,,,,,
Lkre krus du har fått,,,,tydeligvis en stund siden jeg har vært på Kremmerhuset, men finner bestandig noe fint der.
Ja Stavern er en by,,,,var faktisk Norges minste, men er nå en by i Larvik kommune,,,,,så her i kommunen er det to byer,,,,,
Ha en fin tirsdag videre.
Anne

Torill sa...

Eg tenker på hage heile tida, men vinteren slepp ikkje taket altså. Idag hadde vi snø uttafor her og no så skin sola. Forvirra? Ja.

Eg har den store hageboka som låg nederst. Eg har Aschehougs store hagebok og, den er min favoritt ;-)

Du må gjerne dele tankar om hagen med oss, vil gjerne lese!

Tulip sa...

Gratulerer med overstått dag! Så flott at du har kost deg,og fått mye fint!

klem til deg!

charm design sa...

Gratulerer så mye med dagen som var.Masse fint hadde du fått også:God ide med gavekort fra plantasjen.Den skal jeg jammen meg tenke på,vi har flere voksne familie medlemmer som har bursdag i mai og juni.Ønsker deg en super fin uke.

Anneli sa...

Gratulerer <3ligst med overstått bursdag! Så masse flott og ikke minst nyttig, du har fått!
Ha en kjempefin langhelg :)
Klem fra Anneli <3

Emmas utsikt sa...

Så herlige gaver! Var på Plantasjen idag og kjøpte jord. Men fy fan så crazy det var. Folk OVERALT!! er det 17 mai så er det.

Men jeg måtte ha jord til prosjektet for å komme videre, så det var bare å bite samme og ta seg til kassen. hihi

God klem!

GundaM sa...

Håper du har fine vårdager fortsatt og at sola skinner på deg ;)

Her itrøndelag er det heller kaldt og trist for tiden men sommeren må nå bli fin da ;)

God helg Anka!

Unknown sa...

Hei Ann Kristin
Gratulere med dagen som var...så mange fine gaver du har fått.
Blomsterkortene kommer vel godt med når dere skal plante i hagen.
God 17 mai til deg.
Klem...Ellen

Related Posts with Thumbnails