mandag 5. april 2010

Hennie Interiør

Nå nærmer påsken seg slutten... Har hatt mange fridager så jeg er egentlig fornøyd, selv om en dag eller to hadde ikke skadet:) Det er så mye man skal gjøre når man har fri men rekker skjelden gjennom hele lista. Og bra er det ellers hadde jeg ikke hatt mye fri-fri hvis du skjønner:)

Denne boken fikk jeg i påskegave av kjæresten min:-D Tuuusen takk vennen, du er beeessst!
Det som er litt morro er at jeg har ikke nevnt ordet interiørbok og det har ikke hvert i mine tanker engang... Dette kom han på helt selv og da betyr gaven ennå mer.

Denne søte barneskolesten har jeg tatt med fra hytta, den gjør seg som pynt på det rustikke bordet.
Den gammle boken fikk jeg av bestefar:)
Den er slitt og har så fin patina... Rusten og flisete akuratt sånn det skal være.
Hennie Interiør var full av inspirasjon.
Hvis du liker store møbler, naturmaterialer og duse farger vil du like denne boken. 
Jeg måtte selvfølgelig ordne litt på stuebordet etter en kikk i boken:)
Ønsker alle en god start på uka.
Denne uke blir jo ikke så lang og det er mange fridager å se frem til de neste månedene.

Våren er så pen at selv den strengeste vinter smelter for den.

12 kommentarer:

Nostalgia sa...

så koselig gave :-)

Ønsker deg en fiin ny uke, bare 4 dager så er det jo helg igjen :-D

klem, Nostalgia

Tovepia sa...

Koselig å få en gave man ikke har hintet om;)
Nydelige bilder!
Ha ei flott uke, våren er virkelig i anmarsj;) Klem fra meg;)

Emmas utsikt sa...

Det var ingen dum gave. Jeg hadde blitt veldig glad. Hennie har fine møbler, man må bare ha plass!

klem

Som mine dager er sa...

En bok jeg er overbevisst om at jeg også vil like. Har sjekket ut pris og omtale på Bokkilden.no og liker det jeg leser. Kanskje er jeg lykkelig eier av boka snart.

Nyt dagene som kommer - selv om påsken er over har vi mye flott i vente. VÅÅÅÅR!

Klem Marit

Synnøve sa...

Så snill han er som gir deg en så fin gave.
Boka Av Hennie har jeg kikket på mange ganger. Så den står langt oppe på ønskelisten min.

ha en fin dag:)

anneskreative sa...

Den boka har jeg ikke hørt om før,,,,høres koselig ut.
flott gave å få da,,,,,nyt boka.
Anne

Alven sa...

Åh så koselig! er slike gaver som betyr mest ja :-) For er faktisk tanken som teller :-) Og fint med den gamle lesten og boka :-)

Ha en flott uke :-)

borghild sa...

Har hørt mye fint om den boka, men har dessverre ikke fått sett i den selv. Dessuten ble jeg mest opptatt av å se på bordet ditt, synes det er kjempefint, og har sett et lignende i en interiørbutikk i området. Det var håndlaget av en møbelsnekker, og jeg klarer bare ikke å få det ut av hodet;) Han kunne lage på mål også, hmmm...
Ha en fin uke! Klem B:)

Gunn-Hege sa...

En koselig blogg du har =0)
Og god smak i interiør har du også =0)
Legger deg til i blogglista mi jeg, så jeg finner deg igjen =0)
MVH Gunn-Hege

Som mine dager er sa...

He he ... og du var snar til å følge etter. Vi kan ikke ha mer gøy enn vi lager det selv. Takk for kommentaren ;-)

Marit

Fabrikken sa...

Heisann

Hyggelig når mennen kommer på sånt helt av seg selv :)

Ha en fin onsdagskveld

Klem fra nr.5

lisasornes sa...

Jeg kjøpte Hennie-boken i julegave-
til Lisa fra Lisa ♥
Men jeg har egentlig glemt den litt av,så takk for påminnelsen-idag skal den finnes frem igjen & nyyytes ♥

-Lisa ♥

Related Posts with Thumbnails