torsdag 1. april 2010

På låven

Sist helg var vi på Skjærhalden fra Lørdag til Søndag. Hyttefolket hadde ikke helt inntatt Hvaler ennå så det var stille i sentrum av Skjærhalden og langs stranda. Det var faktisk ganske så deilig.
Gutta fisket etter sjø-ørret og jeg gikk langs stranda og samlet drivved. Vet ikke hva det skal bli til ennå... Noen som har noen ide'er? Nå ligger de nyvasket til tørk på badegulvet inntil videre.
 Faktisk ganske dekorativt i seg selv:)
(Bilde er lånt fra På låven)
På Søndag når gutta fortsatt insisterte på å fiske etter denna fisken insisterte jeg på å ta bilen til Reidun som driver en kjempe sjarmerende interiørbutikk på Vesterøy. Butikken heter På låven. Nettopp fordi den er på låven:-D Her er d et små rom og trapper med interiør og klær.
Tusen takk Reidun for en god kopp med te og skravling:)
Det var MANGE fristelser der og noen av dem ble med meg hjem:)
Som Durance sin gulvsåpe. Denne flasken resulterte faktisk i at jeg heiv meg rundt å vasket alle gulvene i huset når jeg kom hjem fra Hvaler... Og det luktet faktisk like godt som andre i blogglandia har beskrevet!
Dette zinkfatet fikk plass på badet. Passet godt inn på vårt sort, hvite bad. 

Klarte ikke å gå fra denne søte skålen. Den er ildfast og kjempe fin å bake en kjeeeempe muffin eller noe annet smaskit i. Reidun har også blogg som dere må besøke. Linken finner dere her: På Låven.

Ønsker alle en god påske videre!

13 kommentarer:

Alven sa...

Hei :-)

Hørtes ut som en koselig butikk :-)
Ha en flott påske :-)

Tovepia sa...

Så mye spennende du har vært på! Spania i forrige innlegg og koselig shopping her;)
Ha ei flott påske og klem fra meg;)

Marianne sa...

God påske til deg også! Har ennå ikke vært på den låven, men ser at jeg bør ta meg en tur : )
Klem fra Marianne

GundaM sa...

Hm, den strandturen skulle da jeg blitt med på ;) Koselig med drivved funn, du finner sikkrt på noe utav de.

Så flott en låvebutikk da, må stikke inn dit etterpå.

ha en fin kveld!

LillaLykke sa...

Nydelig skål!! :)
Jeg har mange ganger lyst å kjøpe lamper jeg finner i utlandet, og har blant annet sett flere jeg har likt på habitat. Men har ikke kjøpt for jeg har vært usikker på om jeg kan ta det med i håndbagasjen (lampefot og skjerm). Sendte du dine med bagasjen eller hadde med i håndbagasjen?

God påske klem!

LillaLykke sa...

Okei, kanskje jeg skal ta sjansen neste gang :)
Og ja! Vil gjerne se bilde :)

Torill sa...

Prøvde igår og legge igjen kommentar utan å lykkast. No prøvar eg igjen.

Spaniaturen såg fantastisk ut. Hadde vore godt å kledd seg tynt og få sol på kroppen. Eg drøymer om Hellas, men det vert nok lenge til det skjer enno.

Eg likar slike butikkar som den låven du har vist. Skikkeleg kosebutikk :-)

God påske sjølv om den snart er slutt.

sandra sa...

så masse fint! jeg o¨gså vil der:) Håper du fortsatt får en fin påske:)

Nostalgia sa...

Mye flott du har kjøpt ! kjenner jeg ble litt nostalgisk nå ;-) Har faktisk bodd på Hvaler i to år for snart 20 år siden og eldste datteren min er døpt i kirken på Skjærhalden :-) Et utrolig flott sted !

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

lisasornes sa...

Så mye fiiint..jeg lurer på om jeg må klikke hjem litt durance-alt som gjør husvasken mere gøy ♥

-Lisa ♥

Tulip sa...

Å det hørtes ut som en kjempesjarmerende butikk:)

Har ikke prøvd Durance såper..men ja, det frister!

Huset på kollen sa...

Hei Anka,

Takk for hyggelig påskehilsen :) Ser ut til at dere også har hatt noen fine dager og til og med uker i det siste, herlig! Nå kan vi bare fortsette å glede oss over at våren er her, og begynne å tenke på det vi har og skal ha i hagene våre utenfor huset også ;) Fortsatt goood vår til deg!

Heidi

H elle K sa...

Hei , så koselig at du har besøkt Reidun, neste gang får du ta turen til Engelsviken også. Alltid koselig å treffe bloggere.
Ha en strålende uke.
Kristin

Related Posts with Thumbnails