søndag 11. april 2010

Utfordring

Fikk en utfordring av Tulip. Og den går som følger:

- åpne bildemappe nr 6 på pc'en,
- for deretter å plukke ut bilde nr 6 i den mappen.
- Utfordringen sendes så videre til 6 bloggere:)



He, he... Det er kanske ikke noe man vil se nå men det er mitt 6 bilde. Bilde ble tatt i Desember på jobben. Jeg jobber som dekoratør og syns det er greit å ta litt bilder av det jeg gjør til senere inspirasjon hvis man går litt "tom". Kansje noen av dere kjenner igjen butikken/kjeden...?

Utfordringen sender jeg videre til:

Da var dette slutten på en solfyllt helg. Håper det blir mange slike dager fremover:-)

9 kommentarer:

CosiFanTutta sa...

Jepsi pepsi, det skal jeg klare. Har Mac, så det må bli det 6. bilde i den 6. hendelsen som det heter :o)

Har padlet i 3 timer i dag så er sliten i kroppen, skal legge meg nå. Natta

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei, fint bilde du har lagt ut.

Ha en fin uke!

Hilsen Elizabet

irina sa...

heisann ...hvor er det du jobber ??

Og tusen takk for søt kommentar.

ha en fin uke.
Klem

Minmill sa...

Hei på deg og takk for både kommentar og utfordring. Jeg skal lagre utfordringen i bakhodet og ta den fram når jeg får tid. Jeg er jo på etterskudd med giveaway hos meg selv, så jeg bør vel prioritere den først.

Jeg har verken rørt kamera eller pc i helge. Vi har vært ute hele dagen og ryddet og ordnet og kost oss i solen. Himmel for en skjønn helg det har vært.

Jeg er ikke sikker på hvor bildet du har tatt kommer fra, men jeg tipper H&M. Am I right? Fin utstilling du har laget her. Litt rart med julebilde nå når det er vår, men gøy å se på noe av det du driver med.

Ønsker deg en fin kommende uke, kjære deg. Klem fra Minmill

Synnøve sa...

Hei
Kjempefint bord du har stasjet:))
Kanskje jeg tar utfordringen
Ha en fin dag

Tulip sa...

Så flott bord du hadde stylet til jul!§
Moro å kikke på sånt senere,vil jeg tro!

Klem

Emmas utsikt sa...

Hmmm hvor er det? Kjenner ikke igjen det i det hele tatt. Men nå er jo ikke jeg så mye rundt på shopping da. Har blitt en riktig kjedelig hjemmemamma... snufs...

klem!

Åpent^hus sa...

hei Anka
gøy å se noe av det du kreer på jobb! :)

jeg hadde tenkt å gi deg denne utfordringen i kveld, men da skal du slippe å gjøre den to ganger! :)

klem, Åpent hus

sandra sa...

heldi å gå med et bilde av interiør da:) takk for utfordringen! Jeg hadde ikke så mangen bilder i den mappen, prøvde å duble det, men det gikk heller ikke, så da droppet jeg det bare! kjekt du utfordere meg, det er koselig:) Håper du også nyter vårdager for tiden! ha en fin uke!

Related Posts with Thumbnails